- Otrzymane podziękowania: 0
- /
- /
- /
- /
- Wyjazd na narty
Wyjazd na narty
- pretoria
- Autor
- Wylogowany
- gaworzenie
Mniej Więcej
9 lata 5 dni temu - 1 rok 9 miesiąc temu #1019923 przez pretoria
Cześć,
jestem laikiem w tym temacie, mój nowy chłopak zaproponował abyśmy się razem wybrali. Nigdy wcześniej nie miałam okazji jeździć, więc również nie mam żadnego sprzętu na początek chciałam kupić narty + buty wiem że troszkę mogą kosztować więc na razie wystarczy. Przeglądałam kilka sklepów i nie wiem co wybrać podobno produkty tego producenta są dobre (Fischer) pomożecie dobrać jakiś dobry sprzęt w rozsądnej cenie?
Dzięki za pomoc!
jestem laikiem w tym temacie, mój nowy chłopak zaproponował abyśmy się razem wybrali. Nigdy wcześniej nie miałam okazji jeździć, więc również nie mam żadnego sprzętu na początek chciałam kupić narty + buty wiem że troszkę mogą kosztować więc na razie wystarczy. Przeglądałam kilka sklepów i nie wiem co wybrać podobno produkty tego producenta są dobre (Fischer) pomożecie dobrać jakiś dobry sprzęt w rozsądnej cenie?
Dzięki za pomoc!
Ostatnio zmieniany: 1 rok 9 miesiąc temu przez jacek.
Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.
- Kariina
- Wylogowany
- gaworzenie
Mniej Więcej
8 lata 11 miesiąc temu #1021072 przez Kariina
Mysle ze czasem warto zainwestowac w cos lepszego niz gorszego, bo bedzie Ci sluzyc dluzej. Jesli planujesz dluzej jezdzic to trudno zeys meczyla sie na zlym sprzecie. Pozniej i tak bedzie Cie korcilo zeby miec lepszy sprzet a po co placic dwa razy? Trudniej uczyc sie na sprzecie o slabej jakosci takze na Twoim miejscu poczekalabym i kupila cos lepszego
- macixo
- Wylogowany
- gaworzenie
Mniej Więcej
1 rok 9 miesiąc temu #1079945 przez macixo