BezpiecznaCiaza112023

Potrzebny transfer w Belgii

1 miesiąc 4 tygodni temu #1163955 przez Misiek
Cześć wszystkim, planuję podróż do Belgii i potrzebuję informacji o transferach. Wyląduję na lotnisku w Brukseli i muszę dostać się do Antwerpii. Nie znam się za bardzo na lokalnych usługach transportowych, więc szukam sprawdzonej firmy, która zapewni komfortowy i bezpieczny transfer. Czy ktoś mógłby polecić jakąś dobrą firmę? Ile mniej więcej kosztuje taka usługa i czy lepiej zarezerwować transfer z wyprzedzeniem? A może są jakieś inne opcje, które warto rozważyć? Z góry dzięki za pomoc!

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

1 miesiąc 4 tygodni temu #1163957 przez nars
Oczywiście, rozumiem Twój problem. Ja sam korzystałem z usługi transferu w Belgii, kiedy musiałem dostać się z lotniska w Charleroi do centrum Brukseli. Mogę polecić firmę Kiwitaxi, która oferuje świetne usługi transferowe. Zarezerwuj transfer Kiwitaxo z lotniska/dworca lub miasta kraju Belgia kiwitaxi.com/pl/albania/tirana-airport-durres i na pewno będziesz zadowolony. Rezerwacja jest prosta, można to zrobić online, a ceny są bardzo konkurencyjne. Ja zapłaciłem około 50 euro za transfer i byłem bardzo zadowolony z usługi. Kierowca czekał na mnie w hali przylotów, pomógł z bagażem i zawiózł mnie prosto do hotelu. Samochód był nowoczesny i bardzo komfortowy. Nie musiałem się martwić o nic, co było ogromnym plusem po długim locie. Myślę, że w Twoim przypadku warto zarezerwować transfer z wyprzedzeniem, bo to daje pewność, że wszystko pójdzie gładko i unikniesz stresu na miejscu. Polecam także sprawdzić opcje transferu na ich stronie internetowej, gdzie można zobaczyć różne dostępne pojazdy i wybrać ten, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.

Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.

Moderatorzy: kasiorailona
Reklama

Bestsellery

  • Koszulka Regularna mama

    Regularna mama

  • Koszulka Brioko baby

    Brioko Baby