- Otrzymane podziękowania: 72
- /
- /
- /
- /
- Alergia pokarmowa u maluszka!!! Problem?
Alergia pokarmowa u maluszka!!! Problem?
- Mirella
- Wylogowany
- mistrzyni słowa
- Klaudia - najcudniejsze dziecię na świecie
Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się na forum się, aby dołączyć do rozmowy.
- Moniq
- Wylogowany
- mistrzyni słowa
- Otrzymane podziękowania: 0
- Aguśka
- Autor
- Wylogowany
- gaworzenie
- jest już mały bzik ;)
Ale od czego zacząć? Słyszałam,że na sam początek to jabłuszko ale też słyszałam głosy że alergikom najpierw podaje się marchewkę ( nie wiem czy wcześniej wspomniałam , mały ma GERD tzn refluks prze.-żołąd.) i to niby dlatego najpierw warzywa.
Na początku gotowane czy surowe? Lepsze robione samemu czy kupowane ze słoiczka?
No jest trochę tego ... moich pytań bo jestem zielona a boję się mojemu okruszkowi robić krzywdę tzn. rewolucję żołądkową
- Moniq
- Wylogowany
- mistrzyni słowa
- _aga86_
- Wylogowany
- mistrzyni słowa
- 16/10/2009- najszczesliwszy dzien w moim zyciu:)
- Marysia27
- Wylogowany
- mistrzyni słowa
- Scribo ergo sum ;) KAF'ka!!!
- angela660
- Wylogowany
- rozmowna
Nic nigdy mu się nie działo.
Aguśka - nie martw się tak bardzo, tylko tak jak dziewczyny mówią, w wszystko powoli i stopniowo.
Dzieci po takich daniach robią też "kolorowe" kupki, dlatego nie wystrasz się.
Mały jak zrobił czarną to myślałam, że zejdę na zawał, na szczęście szybko przypomniałam sobie, że jadł jagody. I to samo jak zrobił zieloną, a to było po szpinaku, też nic nie wiedziałam, że nie powinno się podawać co prawda dostał go w 6 miesiącu, ale bez problemu.
- Aguśka
- Autor
- Wylogowany
- gaworzenie
- jest już mały bzik ;)
a które słoiczki są najlepsze?
ostatnio dostałam przesyłkę reklamową z firmy hipp ze słoiczkiem marchewki i łyżeczką szczerze mówiąc to nie wiem skąd mieli mój adres itd. ale jak to się mówi mała rzecz a cieszy:D no i fajny maja pomysł na promocje. ale nie o tym chciałam